czwartek, 8 maja 2014

powrót do czegokolwiek ;)

Witam Was serdecznie:)
Dużo wody w Wiśle musiało upłynąć zanim wzięłam się do stworzenia czegokolwiek i jeszcze ponad 3 tygodnie zanim zabrałam się za pisanie tego posta ;) Przyznam się szczerze, że od jakiegoś czasu dorwała mnie zwykła niechęć, brak weny i wszystko co próbowałam zszyć, przyszyć lub poskładać wyglądało jednym słowem jak kupa. Stwierdziłam, że chyba pora wrzucić na luz i poczekać aż samo przejdzie. Kiedy juz przeszło okazało się, że w moim życiu szykują się wielkie zmiany :)
Ale wracając do biżuterii udało mi się stworzyć naszyjnik, który powiem Wam szczerze bardzo mi się podoba i forma i to jakich materiałów użyłam i generalnie samo wykonanie. Nie jest to ideał, bo ręka po czasie wyszła z wprawy i spędziłam długie godziny nad tym co wyszło na zdjęciach.
Jak Wam się podoba naszyjnik sutaszowy w połączeniu ze sznurem kumihimo?






Pozdrawiam, Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz