czwartek, 29 grudnia 2011

W tak zwanym międzyczasie :P

I jak tu się nie denerwowac? Post napisany ale wcięło go kompletnie, bo jakimś bezczelnym błędzie;/ Nic to! Wypreparuje nowy:D

Poniżej przedstawiam bransoletkę, którą wykonałam już jakiś czas temu dla mojej bratowej. Prezent się spodobał, co cieszy niezmiernie. Pierwsze słowa brzmiały mniej więcej tak: " OOO jakie ładne, będzie mi pasować do sukienki. Ale ciocia Żabka Ty to sama zrobiłaś?  Tobie to się chyba faktycznie nudzi". Nudzi jak nudzi, kiedyś trzeba zacząć podnosić poprzeczkę i uczyć się techniki:) Wiele przyjemności sprawiło mi wyszycie tego oto "dzieła":





A już jutro zdjęcia nowej pary kolczyków i może innych błyskotek, które udało mi się popełnić :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz