środa, 15 maja 2013

Color burst

Kolorami wiosna w Norwegii się zaczyna :P O ile w Polsce wiosna trwa w najlepsze, tak w Trondheim pogoda od niedawna zaczyna nas rozpieszczać ;) Tym razem postawiłam na zdecydowane kolory w zdecydowanym rozmiarze;) Kamienie, które zakupiłam dawno temu na giełdzie minerałów przypominają barwą ametysty/ametryny, niestety sprzedawczyni nie była pewna co to za kamienie są. Wzbogaciłam je o kulki agatu, ametystu, nocy kairu oraz kwarcu. Dodatkowo upchnęłam pastylki jaspisu oceanicznego w kolorze fuksji. Przy okazji dowiedziałam się, że umiem wyplatać warkocz złożony z czterech pasm :) Jak szaleć to szaleć ;). Sam naszyjnik, który jest dość ciężki a możliwość odpięcia tegoż warkocza, który służy nam jako bransoletka :)



Pozdrawiam Was serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz