wtorek, 11 grudnia 2012

Prosto i szybko

Żeby nie było, że nic nie robię to wrzucam zdjęcia najnowszych bransoletek:) Kilka rzeczy pozaczynałam, kilka wykańczam, niestety najważniejsze elementy w Polsce na mnie czekają, więc dopiero po świętach powrzucam zdjęcia tego co udało mi się nawyczyniać:)
Poniższe zdjęcia jak widać jakości kiepskiej, ale ciężko u mnie z odpowiednim światłem (niestety zbyt późno robi się jasno i zbyt szybko robi się ciemno na zewnątrznowie), studio parapetowe, więc dolnej części ciała nie urywa;)
Dwie pierwsze bransoletki łatwe, szybkie, regulowane i co najważniejsze - moje :D. Trzecia powstała z rozpędu:)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Trzecia podoba mi się najbardziej, mogłabym taką nosić :)najlepiej w wersji zielonej(nawiązując do mojej eko pasji)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiego sznurka nie mam, ale tak jak pisałam mam niedokończone projekty i jeden z nich jest zielony;) Jak tylko dokończę co trzeba to powrzucam fotki ;) Podrawiam również :)

      Usuń