wtorek, 23 sierpnia 2011

Cd...

Po kilkudniowym nicniepisaniu, postanowiłam że wrzucę kilka fotek nie-nowości, które czekają aby je zaprezentować:)
Więc bez dalszych rozważań i dywagacji...Przedstawiam:
Naszyjnik z kwadratem agatu (4x4cm) z ogonem różnych kamieni (opalit, kwarc mszysty, lapis lazuli, niebieski awenturyn, kryształ górski). Wszystko na kremowym satynowym sznurku z akrylowymi kulkami). Niesmowicie podoba mi się ten naszyjnik, Ładnie komponuje się z prostą białą bluzką:)
Bransoletka typowo letnia:) Ale cóż ja poradzę, że wcześniej czasu nie było? Czarny rzemień z motylami cloisonne. Moim subiektywnym zdaniem ładnie wygląda na nadgarstkach:)
A teraz coś na zbliżającą się nieubłaganie jesień:) Broszka filcowa:) kolory widać na zdjęciu:) Ozdobiona syntetycznym lapis lazuli (pamiętam, jaka byłam zła na siebie, bo nie doczytałam że to syntetyk;/) i szklanymi perełkami.
Kolejna broszka. A co?! :) Kulka różowego kwarcu w towarzystwie "mrożonych" kuleczek.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz