niedziela, 7 sierpnia 2011

Tak sobie myślę, że może najwyższa pora dołączyc jakieś zdjęcie mojego hendmajdowego wyróbstwa, ale tak patrze na zdjęcia które zrobiłam i porównuje je do zdjęc innych osob to przyznam się, że troszku się wstydzę:( Nie mam zdolności fotograficznych i zdjęcia wychodzą średnie. Na dodatek do dyspozycji mam tylko aparat w telefonie, który mimo iż jest całkiem ok, to nie robi takich super fotek jakie bym chciała. Z obróbką zdjęc tez u mnie słabiutko. Narzekam, czyż nie? Ok. Postaram się poprawic jakos fotek i powrzucac co nie co ze swojej twórczości. Mam nadzieję że linczu nie będzie:D

2 komentarze:

  1. Początki są trudne, ale dobrze Ci idzie siostra :)Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAA:) Pierwszy koment:D Dzięki siostrzyczka:* Jak wróce do Polski musimy się koniecznie spotkac;*

    OdpowiedzUsuń